NieuwsFlash nieuwe activiteiten

Hieronder een flash van enkele van onze nieuwe activiteiten :

  • QFOR
  • Explorer
  • Discoverer
  • Workshop “Symbolic Coaching” 

– We zijn blij jullie te delen dat onze Qfor label werd vernieuwd: de enquête door Maninfo bij onze klanten gaf 96 % tevredenheid aan. Een grote dank aan diegenen die geïnterviewd werden. Zie het volledig rapport op de site .

– De groep Explorer zit al verder dan de helft in de opleiding en in het kader van zelfreflectie maken ze dan een verslag van hun ‘exploratie’ to nu toe :

> twee getuigenissen :

Siegfried : “Letterlijk betekent exploreren het doorzoeken van een onbekend gebied. Met andere woorden, het volledige traject zou een avontuurlijke ontdekkingstocht door het onkende moeten zijn. Dat is het voor mij nu net niet. Ik ontdek geen nieuwe gebieden, integendeel, ik heb het gevoel door verre gebieden te reizen die ik intuïtief al lang ken en vooral een intelligent ras mensen te ontmoeten dat zich bewust bezig houdt met “respect voor mensen”. Het is alsof ik nu een Michelin-wegen kaart aangereikt krijg, waarop ik mijn routes kan uitstippelen, waarlangs ik schitterende en adembenemende uitzichten kan bewonderen. Alsof me interessante tips worden aangeboden, een omweg waard (vaut le détour) of zelfs de reis waard (vaut le voyage).

Het is een wegenkaart met enkel groene kronkelende weggetjes, net zoals de walnootkronkels in het brein.”

Sylvie: “Ik vind de cursus leerrijk, met een mooi evenwicht tussen praktijk en theorie. Ik vind de lesgevers inspirerend. Dat zorgt ervoor dat ik me op mijn plaats en op mijn gemak voel. Ik voel me goed in de groep.
Ik stel voor om op hetzelfde elan verder te gaan, zodat we enthousiast en gemotiveerd blijven om professionele coaches te worden, of om tenminste bewuster om te gaan met de mensen in onze omgeving.

Ik heb er in elk geval zin in, ik zie mogelijkheden die ik voorheen niet zag. Mijn wereld is groter geworden. Ik heb meer kennis van mijn planeet, en ik kreeg een hele bende technische snufjes om naar andere planeten te kijken. Ik zie nu al een nieuw, kleurrijk universum om me heen. Boeiend!”

– De inschrijvingen voor het vervolg, Discoverer nog meer gericht op coaching skills as such staan open. Felicitaties aan de 12 coaches die hun certificaat in januari hebben behaald na een complete coaching van 2 uur van een externe persoon, dit onder de ondersteunende en … gespannen blik van de medecursisten. Over feedback gesproken!

– Data voor de volgende info-avonden om kennis te maken met onze methodologie en programma : 06 juni & 09 september 2011 in de Bouche à Oreille, Félix Hapstraat 11 te 1040 Etterbeek.

– Omdat de mond à mond reclame de meest eerlijke is, willen we diegenen die onze projecten ondersteunen door deelnemers aan Explorer-reeks in te schrijven graag belonen.

Dit doen we door gratis supervisie en oefensessies aan te bieden (zie 5 nov) … of andere verrassingen.

– Onze franstalige vrije workshops over : Tao, Créativité et techniques EFT hebben een goede respons gekend. Die over Familieopstellingen is volzet. Er is nog plaats voor “Symbolic Coaching” (Dansen met je Schaduwen) workshop op 19-20 februari. Het is een tweedaagse die de nadruk legt op de intelligentie van het lichaam, de kracht van het onbewuste, “active imagination” en beweging als metafoor. Het is een ‘Belgische ‘ workshop : drietalig =: 10 % NL, 10% FR en 80 % universele lichaamstaal.

Workshop “Symbolic Coaching” met Daniëlle De Wilde

Data : 19 & 20 februari in de “Bouche à Oreille” te Brussel (Felix Hapstraat 11 te 1040 Brussel) > Online inschrijven



Categorieën:Elan Vital Actualiteit

Geef een reactie

