BAO Group op het tweedaagse congres voor de kaders in de verpleegkunde op 28/11/14

BAO Group is gevraagd op het tweedaagse congres voor de kaders in de verpleegkunde op 28 november 2014 :

ONZEKERHEID IN DE ZORG :
FOBIE, MANIE OF KANSEN TOT HARMONIE

verpleeglogo

We zijn vereerd om om die manier een miniem steentje bij te dragen aan de support van die mensen die zich en nacht inzetten voor de gezondheid van medemens. Zodanig zelf dat ze hun eigen gezondheid durven vergeten. We mogen onderstaand thema aansnijden op dag 2.
http://www.vbvk.be/jupgrade/

 

Loopbaanontwikkeling : je toekomst is de moeite waard om voor te werken.
Vitaal en dynamisch, ook in tijden van onzekerheid

Daniëlle De Wilde, Mentoring & Coaching, BAO Group – Elan Vital

Wat bezielt me? Wat wakkert mijn innerlijk vuur aan? Hoe doof ik mijn passie? Wat motiveert mij en hoe hou ik de spirit levend? Ontwikkelen is ons verbinden met onze waarden, wat waar en waardevol is voor ons. In deze sessie van zelf-ontdekking gaan we verbinding aan met onze passie, want het verlies van die verbinding met daarvan is misschien wel het grootste probleem waaronder de huidige professionals gebukt gaan.

Working must be fun : samenwerken met anderen aan een goede toekomst voor jezelf, voor elkaar en de generaties na ons.
Loopbaanontwikkeling : je toekomst is de moeite waard om voor te werken

 



Categorieën:Elan Vital Actualiteit

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Geef een reactie

